2013-11-13

TITEL: En annan niqab bärare

 
Bismillaah,
 
Idag var första dagen någonsin som jag träffat en annan syster på stan, iklädd niqab. Allahu akbar! Jag som hela tiden gått och trott att jag varit ensam med min ansiktslöja i denna, inte allt för stora stad. Alhamdulillaah, för att fler systrar våga bära den och alhamdulillaah, för att Allahs religion sprider sig i dar-ul-kufr.
 
Självklart var jag tvungen att gå fram och prata med systern och det vissade sig att hon börjat bära den för 2 månader sedan, ma sha Allah. Må Allah hålla henne stark på den raka vägen, amin. Wow, det var en häftig känsla att träffa en annan niqab bärare på stan i dar-ul-kufr. Alhamdulillaah, denna dag har endast haft glada nyheter med sig.
 
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn / Kunya:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0