2014-03-07

TITEL: Ett nytt kapitel...

Flytten har gått bra och saker och ting börjar hamna på sin plats, alhamdulillaah. Dock saknar jag fortfarande internet men det kommer väl så småning om de med, in sha Allaah.
 
Alhamdulillaah, jag har redan träffat på fler niqab bärare än vad jag gjort på flera år där jag bode tidigare. Så det är jag väldigt förvånad över men självklart glad att jag inte är helt ensam och främande för folket här. Men människornas reaktion har jag inte riktigt hunnit uppleva ännu... Har inte haft tid att gå ut längre sträckor än till tvättstugan. Kanske lika bra de.
 
Om du är nyfiken på någonting eller vill fråga mig något, var inte blyg. Kommentera nedan så svarar jag in sha Allaah nästa gång jag har tillgång till internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn / Kunya:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0